dinsdag 10 augustus 2010

Bruce Springsteen Opens for Obama 11.2.08(working On a Dream)


Na een woelige heldere, dus onbewolkte, nacht ging ik vanmorgen, redelijk uitgeslapen, weer met goede moed aan de slag. Eureka!  Zie hiernaast  het resultaat van mijn voorlopige oplossing voor mijn tagcloud...nu nog wat slepen, kopieren, plakken , ontwerpen, stukje schrijven en publiceren.
Ik wist het eigenlijk wel: zo werkt het niet, mijn wolkje is nog steeds een ? en ik laat het er niet bij zitten.
Het is de hoogste tijd om serieus bij de les te blijven en een instructiefilmpje op youtube zou misschien wel uitkomst kunnen bieden.


I'am still working on a dream!

wordt vervolgd

4 opmerkingen:

  1. Hey kitchengranny,
    Het was weer een waar genoegen om je blog te bezoeken, ga zo door. Helaas heb ik hier geen geluid en misschien kun je eens wat lekkers sturen naar fil. Zevenhuizen?
    Greetz,
    Mamamia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Mamamia, vinden jullie Indische cake wat?
    Tot zaterdag, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo keukenprinses,

    Hier een toelichting, hoop dat je eruit komt, ik kwam er toen ook niet uit!

    Ga naar delicious.com/help, ga naar de derde optie Need tools?, klik op het blauwe pijltje, kies voor Add your bookmarks.... en dan de optie Tagrolls.
    Hier zie je hoe het eruit komt te zien op je weblog. Probeer de mogelijkheden tot je tevreden bent, en kopieer vervolgens de HTML tekst die in het kader staat.
    Ga naar je weblog, Indeling, Gadget toevoegen, HTML, klik het blauwe plusje aan.
    Verzin een titel (Delicious) en plak de gekopieerde HTML tekst in het veld inhoud.
    Het klinkt moeilijker dan het is, just try it!

    Ciao xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey dank skattie, ik had al m'n tags codading genoemd, vadaar dat ik dacht dat het niet lukte!!!!! Ik ben er uit nu, pffff, zware bevalling hoor.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen