maandag 9 augustus 2010

Coda ding 7 social bookmarking en Delicious http://delicious.com/tags/todaytoo2

DELICIOUS , hmmm dacht ik....dat spreekt me wel aan.
Ik, nieuwsgierig als ik ben, snel kijken wat hier allemaal te halen valt. Ik voel me bedrogen!  Niks DELICIOUS , het valt zelfs VIES tegen, en ik loop zeker niet met mijn hoofd in een (tag)CLOUD.
Ondertussen heb ik een hele bonte verzameling tags, maar hoe krijg ik ze in die cloud,  en op mijn blog?
Coda coach,  help me, want ik word hier toch wel een beetje kregelig van.
Wat nou delicious...ik heb de smaak nog niet te pakken, maar misschien wil ik het allemaal een beetje te snel en moet ik dit coda ding nog even laten "rijpen".

Zo, dat is eruit en ik stop er even mee, want ik moet nog een kaartje kopen voor de bus naar Klarenbeek , de boekenbus wel te verstaan, ook belangrijk!


wordt vervolgd

2 opmerkingen:

  1. Niet alles lukt in een keer mevr.Soepzooitje, soms moet je een beetje uitproberen voordat je datgene hebt wat je wilt hebben. Nu moet ik heel heerlijk zijn, ik vond Delicous ook niet zo veel aan tijdens 23dingen, leuk om gezien te hebben maar wat moet ik ermee, voor reizigers is het echter een uitkomst je hoeft thuis niet meer in te loggen om bij je favorieten te komen maar voor mij, nee deze was leuk maar daar blijft het bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Soepzooitje!
    Ik vind jouw blog steeds leuker en inspirerender worden en lees het met veel plezier (niet alle filmpjes hoor). Ik aarzel nog om er meer mee te gaan dooen, omdat ik dan mijn cover weg moet doen.

    Zou jij me kunnen helpen met de cloud van Delicious? SciFi heeft de vraag al doorgestuurd, schreef ze, dus je weet waar het over gaat?

    Groeten, Yokanick

    BeantwoordenVerwijderen