woensdag 11 augustus 2010

Coda ding 7 Otis Redding - My Girl.... ...I've got sunshine on a cloudy day, yeah!



Social bookmarking en delicious.

Hè,hè, het is gelukt, dit codading heb ik bijna afgerond! Het was a hell of a job, maar...mijn tagcloud staat sinds vandaag in alle glorie te pronken op mijn blog en heb vervolgens de zonnestraaltjes van Otis naar binnen gehaald om me weer terug te brengen naar soepzooitjes en andere culinaire dingetjes.

Moet ik hier ook nog een stukje over schrijven?
Okay dan, hou je vast, want hier komt het: bloed, zweet en tranen heeft het me gekost, wat me weer naar een ander liedje brengt, maar ja je moet keuzes maken, toch? Blood, Sweat and Tears kan ik later nog wel een keer inzetten; er vanuit gaande dat er nog meer struikelpunten langs gaan komen.


Ik dwaal af, terug naar mijn cloud.
Ik had wel door hoe, maar wist niet wat,...snappen jullie het nog? Stom, stom, stom. Mijn tags hadden allemaal dezelfde naam, nl. codadingen en wat krijg je dan in tagrolls...geen wolkje, maar één woord in een heel groot veld.
Erg frustrerend. Ik zag alleen maar donkere wolkjes en door de bomen het bos niet meer; 2 dagen, met de noodzakelijke onderbrekingen, heeft het me van mijn leven gekost.
Mijn volhouden werd beloond. De oplossing voor mijn probleem bleek achteraf heel simpel te zijn, zoals het meestal gaat met dit soort dingen. Mijn bookmarks heb ik vliegensvlug omgelabeld en...ja hoor. Ik zag een heel mooi cloudje ontstaan. Wat een kick!

DELICIOUS! Ik heb eindelijk de smaak te pakken en mijn wolkje is nog steeds aan het groeien. SciFi, haal je zuidwester maar weer uit de kast, want er is weer storm op komst.

Enfin, wat ga ik doen met delicious, bookmarks en aanverwante artikelen voor mijn werk?
Daar heb ik nog niet over nagedacht, want door bovenstaande bevindingen ben ik alleen nog maar met technische dingetjes bezig geweest.
Ik kom daar later misschien nog op terug. Voorlopig laat ik de sunshine even z'n (broodnodige) gang gaan. Het helpt, het helpt echt....thank you Otis!

Wordt vervolgd, maar ik beloof niets.

2 opmerkingen:

  1. Hiep hiep hoera! Wat goed. De aanhouder wint en dat is je zeker gelukt. Ik ga ook eens kijken wat ik allemaal moet doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SciFi heeft zuidwester al weer aan en leest door de soepzooitjes en receptjes heen de Dingen van Todaytoo2. You did it Girl....

    BeantwoordenVerwijderen