zondag 10 oktober 2010

Vervolg coda ding 10

http://www.nu.nl/werk-en-prive/2351935/dunne-vrouw-beter-betaald.html

Het lange wachten kan nog wel eens een voordeeltje voor me opleveren!

Even terzake, want eigenlijk wil ik dit ding afronden.
Het is mij duidelijk dat deze kantoortoepassingen heel tijdbesparend zijn, geen gedoe meer met over en weer mailen, maar effectief samen aan documenten werken.
Voor wat mijn werk betreft (frontoffice) zal ik hier geen gebruik van maken. Daar leent het werk in de balie zich simpelweg niet voor.
Een leerzame tocht door "googleland" was het zeker wel en ik heb ontdekt dat er eindeloos veel mogelijk is.
Online werken biedt zoveel meer dan het werken met kantoorsoftware. Het feit dat je bijvoorbeeld op elke willekeurige computer kan inloggen is al een groot voordeel.

Ik ben nog steeds benieuwd of er door mijn collega’s, met wie ik mijn document deel, toegevoegd gaat worden.
En...hoe zit het met mijn openbare document? Ik ben nog steeds geen appeltaart aan het bakken.
De ingrediënten heb ik wel in huis, dus SciFi, coach,  zet 'um op.  Jij bent toch een lekkerbekkie!

Wordt misschien vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Ik lust geen appeltaart, maar ik heb wel al een boek over taarten bakken in huis gehaald dus wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh yes, ga je een taart voor mij bakken!

    BeantwoordenVerwijderen