vrijdag 8 oktober 2010

Coda ding 10: google docs en spreadsheets

Okay dan, daar gaan we weer. 
In dit ding is het niet nodig om in te loggen...via mijn blog ben ik blijkbaar al aangemeld!
Handig, dat wel,  1x een google account aangemaakt en hoppa, de rode loper wordt ook hier weer uitgelegd voor todaytoo2. 
Dus ik heb een test document aangemaakt, twee medebloggers uitgenodigd en nu maar afwachten wat er gebeurt.
Wordt er automatisch een mail gegenereerd naar mijn genodigden? Daar ga ik nl. wel vanuit, want anders...jaja tot ik een ons weeg. (en dat met een kookblog).

Oh ja, dat heb ik natuurlijk weer: ik heb ook een document gepubliceerd op het web en jullie raden het denk ik al, ik heb me een rotje gezocht maar het is niet te vinden.
Maar ik ben niet voor een gat te vangen dus heb ik daar het volgende voor bedacht, diegene die mijn doc kan vinden krijgt van mij een eigen gebakken appeltaart.
Hint: Seattle, central, library. Veel succes!

Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. zoals ik al zei, geen fan van appeltaart maar ik ga mijn best doen. Heb je het een titel meegegeven, en heb je het met iemand gedeeld. Moet ik in mijn inbox gaan kijken van gmail. Het voortgangsdocument is bijv. ook een google document.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Todaytoo2 is de titel, niet gedeeld en je hoeft niet je gmail in te duiken. Succes of sterkte, haha

    BeantwoordenVerwijderen