maandag 23 augustus 2010

Coda ding 8 Sociale netwerken



Deze afbeelding heb ik gevonden op http://bibliotheek20.ning.com/ . Leuke community en ik denk dat ik hier wel vaker ga rondneuzen. Jaja, ook hier heb ik mijn sporen inmiddels achtergelaten en ben zeker nog niet "uitgespeeld".
Dit plaatje past ook helemaal in het kader sociale netwerken! Zou dit spel in deze vorm echt bestaan?

Ik heb al geruime tijd een facebook profiel en had dit eigenlijk alleen maar aangemaakt om contact te houden met familie en vrienden in het buitenland, maar dat liep toch weer anders: het bekende sneeuwbal effect en binnen de kortste keren had ik ineens heel veel vrienden....nou ja vrienden?  Realistisch blijven, Facebook is en blijft ook maar een cyber-ding!
Facebook staat bij mij op dit moment op een laag pitje, ben te druk met mijn blog en coda dingen.
Ja coach, het is echt waar!

Over schoolbank kan ik kort zijn.  Ik vond het toen wel leuk om oud klasgenootjes op te zoeken en klassenfoto's te bekijken. Vanaf het moment dat er voor de leuke extra's betaald moest worden heb ik me afgemeld. Geen spoor met mijn echte naam gegoogled leidt naar schoolbank. Puntje voor mij, toch?
Todaytoo2 is een ander verhaal, maar dat bewaar ik voor het laatst. Voor deze cursus althans....

.....wordt vervolgd

1 opmerking: