dinsdag 3 augustus 2010

today no kitchen secrets but: http://www.coda-apeldoorn.nl/nc/collecties/aquabrowser/

Wat nu....ik heb alles van meesterverteller Ammaniti gelezen. Gelukkig hebben we Isabel Allende en  ze heeft weer een juweeltje geschreven: Het eiland onder de zee.(La isla bajo el mar ). Prachtig boek, een echte aanrader.
Jaja, serieus soms lees ik ook wel eens wat anders dan kookboeken en sta ik niet alleen maar in de keuken. Dit tot grote spijt van mijn eega, want vandaag geen geurende gerechten uit mijn wereldkeuken! Geen... "Schat? wat wil je straks eten?"  Geen potten en pannen gekletter en andere vrolijke  keukengeluiden. Vandaag niet, vandaag is mijn dag, vandaag zit ik stil en ben ik stil. 
Het is de hoogste tijd voor mijn andere PASSIONE.( klinkt toch veel mooier in het Italiaans!)

Gelukkig gaat bij mijn lief de liefde niet alleen maar door de maag, want vanavond krijgt hij....NIETS!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten