donderdag 7 oktober 2010

Terug van vakantie

Zo...het zit er weer op, ik ben weer terug van een paar heerlijke (ook letterlijk) weken Frankrijk. Nog een paar dagen thuis en dan weer aan de slag.

De brug bij Millau vond ik zo indrukwekkend, dat ik mij in dit bericht nu eens niet ga uitlaten over la cuisine francais delicieuse. Komt later, eerst even dit.
Deze foto's tonen een staaltje bouwkunst waar je U tegen zegt en de brug vormt een heel mooi contrast met het prachtige Franse landschap.
Ja, het is echt waar, mijn advies: ga zelf maar kijken!
En voor de rustzoekers heb ik ook nog een link
geplaatst van het vakantieadres waar wij, bij leven en welzijn, ieder jaar in september vakantie vieren.
De ultieme plek om eens lekker te ontsnappen aan alle hectiek van deze tijd, ik bedoel dan met name de overdosis aan informatie waar wij allemaal mee te maken hebben.
Bruggetje naar het volgende, want natuurlijk heb ik al gezien dat ik aan de slag moet met 2 nieuwe opdrachten codadingen.
Over informatie gesproken, ik maak me er zelf ook schuldig aan. Weg vakantiegevoel, beetje jammer.
Doucement...demain sera une autre jour!

1 opmerking: