zondag 20 juni 2010

vegetarische spinazie schotel 4 pers.


Voor Ineke:
4 kopjes zilvervliesrijst, pak diepvries spinazie ( vers is natuurlijk lekkerder ), ui, knoflook, 200g champignons, zakje geraspte kaas, 2 eieren, ketjap manis, peper en zout, event. beetje sambal oelek

Ontdooi de spinazie ( niet doorwarmen ), kook de rijst. Klop de eieren met 2/3 van de kaas los. Bak de ui, knoflook en de champigons kort en blus af met een scheut ketjap, event. naar smaak nog wat sambal erbij.
Roer alles door elkaar. Op smaak brengen met peper en zout. Doe het mengsel in een ovenschaal en strooi de rest van de kaas over het gerecht.
Ong. 20 min op 180 g in de oven en nog 5 min. onder de gril gratineren.

Eet smakelijk!

4 opmerkingen:

  1. Ik ga deze toch eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou zeggen, meld je aan bij Manuputy, je kunt zo aan de slag in het CODA cafe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Kokkie,
    thx, ziet er lekker uit! Ik ga het snel uitproberen, d.w.z. ik leg het recept neer bij Andre, dat is de kok :-)
    Ik hou je op de hoogte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou lievie ik werd de volgende die een kopie heeft gemaakt voor Joyce, dochterlief en mijzelf van dit vegetarische recept. En ik denk dat tie;-) ook nog ff naar het buitenland gestuurd wordt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen