maandag 28 juni 2010

Coda ding 4

http://www.flickr.com/photos/ciao123456/4009120342/
Het is gelukt! Weer een ding erbij en wat voor een ding, een foto album met de naam FLICKR!!! Waar staat die naam voor?
Hierboven staat de url van ciao (bedankt voor de leuke foto) en verder heb ik een paar foto's van mijn eigen camera geplukt.
Er staat oa. een mooi plaatje bij van de boekenbus bus in de Oosterhuizense sneeuw, vandaag geplaatst bij een tropische temperatuur en tussen door nog even nederland-slowakije gekeken.Yeah!!!

Ik heb heel veel dingen uitgeprobeerd en uiteindelijk heb ik het voor elkaar gekregen om 2 setjes te maken.
In de zijbalk staat een link van flickr om de afbeeldingen te bekijken.

Misschien wordt het nog wel wat tussen flickr en mij. Het is in ieder geval wel handig voor mooie plaatjes bij mijn recepten.
En dat brengt me weer bij mijn thema: lekker kokkerellen. Mag ik weer....alhoewel...het is nu wel erg warm om boven de potten en pannen te staan.

Tot het volgende ding blijf ik lekker bloggen met mijn ding.

Ciao en tot Prosecco

2 opmerkingen:

  1. hardstikke OK, leuk gedaan. Ik ben benieuwd wat voor een plaatjes er nu bij de recepten komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig! Ik moet nog in zee met Flickr, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen