woensdag 28 juli 2010

Coda ding 6

Twitteren! Zoals ik al eerder heb gezegd, accounts aanmaken is niet zo moeilijk. Maar wat ga ik er mee doen.
Coda coach je wordt toch al gestoord van mijn soepzooitjes en andere onzin... nou ja onzin?!
Nu zie ik tot overmaat van ramp ook nog een (verplicht) twitter icoontje staan op mijn blog, als dat maar goed gaat! Ik hoef alleen maar even te klikken en....daar ben ik weer.
Scifi, weet je wel zeker dat ik ook nog ga twitteren? Er zit een klein kansje in dat ik je dan helemaal van het scherm blaas, want soepzooitjes zijn er helaas plenty in deze wereld en ik hou me nog in op deze weblog.
Twitteren, het klinkt heel positief, zelfs  bijna lief. Zal ik dit dan gebruiken voor enkel positieve geluiden?
Ik weet het niet meer, wie helpt mij door deze crisis heen!
Twitter het anders maar en zet mij op het goede spoor. Of...zal ik gaan kunstfluiten!

4 opmerkingen:

  1. Je blaast me maar van het scherm, heerlijk. Ik geniet van jouw soepzooitjes alleen het zo er zoveel dat ik niet op alles kan reageren. Asjeblieft niet kunstfluiten....arghhhhhhhhhhh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je komt eraan, waar ? SciFi kijkt nu om haar heen en verbaasd zich dat ze todaytoo2 niet ziet ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...zal ik ff kunstfluiten voor je dan?

    BeantwoordenVerwijderen